вторник, 19 декември 2017 г.

ЗАБАВНИ ВИЦОВЕ



Резултат с изображение за вицове вбокс
- Защо пиеш?
- Фирмено парти!
- А защо си сам?
- "ЕТ" съм!

* * * 
Тя:
- Ще дойдеш ли в къщи довечера да ми преинсталираш Windows-a ?
Той:
- Ама ти току що си купи лаптопа. Не ти трябва преинсталация.
Тя:
- Ти тъп ли си или не разбираш от намеци?
Той:
- Ти не можеш един уиндоус да преинсталираш, пък аз съм бил тъп.
* * * 
Поздравяваме Ви! Вие току що спечелихте от нашата лотария един милион лева! Вашето семейство ще получава всяка година по един лев в продължение на милион години...
* * * 
- Кое е най-откаченото нещо, което си правил за пари?
- Почнах работа...
* * * 
По телефона:
- Шефе, ще закъснея малко.
- Защо така?
- Закъсах с колата.
- Викни някой да те дръпне.
- Шефе, никой не вярва, че съм закъсал.
- Е, как така? Колата не виждат ли?
- Не, тя е на дъното на реката и от тук се не вижда!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари